Naturalea ha guanyat el Premi Europeu de Bioenginyeria del Paisatge ECOMEDBIO EFIB a la millor actuació executada amb tècniques de bioenginyeria

Naturalea ha guanyat el Premi Europeu de Bioenginyeria del Paisatge ECOMEDBIO EFIB a la millor actuació executada amb tècniques de bioenginyeria.
El “Camí del Bosc”, ubicat al Cementiri Metropolità de Roques Blanques del Papiol (Barcelona) és el projecte pel qual Naturalea ha rebut el Premi Europeu de Bioenginyeria del Paisatge ECOMEDBIO EFIB a la millor actuació executada amb tècniques de bioenginyeria del paisatge.
Naturalea va col·laborar amb Batlle i Roig Arquitectura en el projecte i posteriorment va dur a terme l’execució premiada: un entramat Krainer de 95m de longitud.
El “Camí del Bosc” consisteix en una agrupació de sepultures que permet enterrar urnes biodegradables de fusta natural amb les cendres dels difunts al cementiri de Roques Blanques, que redefineix el model tradicional d’enterraments i incineracions, aplicant criteris respectuosos amb el medi ambient, utilitzant solucions constructives innovadores i garantint una actuació sostenible i integrada dins del Parc Natural de Collserola.
Entrades recents
- Butlletí d’hivern 2026
- COMUNICAT SOBRE LA SITUACIÓ A SRI LANKA DESPRÉS DEL CICLÓ DITWAH
- Naturalea s’ha adherit al Codi de Conducta per evitar el começ i l’ús de plantes al·lòctones invasores, creat dins el projecte LIFE medCLIFFS
- Butlletí de primavera 2025
- Xerrada: Impacte de les accions antropogèniques i el canvi climàtic en la dinàmica de la Platja de Calafell